מפלים - המרכז לחינוך, נוער, זוגיות ומשפחה - דורית דוייטש


דורית דוייטש 

 
ילידת 1966
 
נשואה למנדי
אמא לנעמה, יפעת, אביחי, אור-אל ומתן
סבתא לנכדים.

 
תואר שלישיPh.D., בפילוסופיה משלב תולדות ישראל עם חינוך מיוחד, מהמחלקה לתולדות ישראל, אוניברסיטת בר-אילן. תואר שני בחינוך מיוחד מאוני' בר אילן.

בוגרת מגוון קורסים בתחום החינוך וההוראה ובניהם: הכנת מערך החינוך לקראת 121, של מכון מופ"ת, מנחים בחירים בהנחיית קבוצות במרכז גישות, עיצוב התנהגות וניתוח תפקודי של מכון וינגייט, אבחון דינמי – L.P.A.D.  של מכללת אורות-ישראל, התפתחות מקצועית לצוות הדרכה פדגוגית של מכללת מורשת יעקב, ממורה למדריך – סדנא למדריכים פדגוגיים של מכון מופת, עיצוב סביבה לימודית, מרכז חינוך באריאל.
 
עוסקת, למעלה מ- 30 שנה בשלל תפקידים במערכת החינוך, בניהם: מורה, מנחת קבוצות, מדריכה פדגוגית, מרצה ומלוות קבוצות בתהליך של שינוי. כותבת ספרי לימוד ומפתחת חומרי למידה, מובילה פרויקט ניסיוני של משרד החינוך לשילוב ילדים בעלי התנהגויות קשות במסגרות החינוך הרגילות, מומחית בתחום "ניתוח יישומי של התנהגות", בעלת ניסיון עשיר בהובלת סדנאות יישומיות  לשינוי התנהגות.
בשנים האחרונות עוסקת כרכזת מסלולי התמחות במכללה להכשרת מורים. חיה את תחושת השליחות בחינוך ובהכשרת הדור החדש של המורים במערכות החינוך השונות, עם דגש על נפשו של הילד ולא המערכת הבירוקרטית. בניית כלים מעשיים יישומיים למחנך לסייע לילד להשתלב בחברה בה הוא חי. חשיבות האומנה בילד, ביכולות שלו ובהענקת כלים מעשיים המתאימים לו.  
 
חיה את חייה מתוך אמונה ש"ילד צריך רק מבוגר אחד יאמין בו".
שם ההרצאה: סוכריות קופצות
נושא ההרצאה: על ילדי ה ADD והADHD
 
כשהייתי בן 5, אימי אמרה לי: 
"שמחה היא המפתח לחיים".
כשהלכתי לבית הספר, שאלו אותי: "מה תרצה להיות כשתהיה גדול?"
עניתי: "שמח".
הם אמרו לי: "לא הבנת את השאלה"
             עניתי: "לא הבנתם את החיים"                                                              (ג’ון לנון)
 
רבים מאיתנו חשים מבולבלים ולעיתים אף אבודים בתוך עולם החינוך שלנו. אנו מרגישים שמה שהצליח אצל ילדינו הבוגרים, לא מצליח עם ילדינו הצעירים, מה שהלך בעבר בקלות לא מצליח כיום. ובמקביל המידע שמציף את הרשתות החברתיות אודות תרופות קסם וטיפולי בזק לטיפול בילדיי  ADHD או ADD ואחרים- מבלבל, מטעה ובעיקר נוטע תקוות שווא. אל דאגה אתם לא לבד.

החשש העיקרי בחינוך הוא להציב גבול, אנו עסוקים מידי בשאלה מה יגידו עליי אם לא אצליח ומוסיפים עוד ועוד אמירות מחלישות. אך כאן בדיוק טמון הסוד, גבולות הוא עניין הכרחי, הוא המעצב את ילדינו בחיים, בחברה ובעולם שבו הם לוקחים חלק.
בהרצאה נעסוק בשאלה כיצד מציבים גבולות כראוי כדי שישרדו לאורך זמן, כמה גבולות לשים? באילו תחומים? האם נכון יותר לבחור גבול אחד ולהוסיף עליו? כיצד נשארים עקביים בגבול ובדוגמה האישית שאנו נותנים לגביו? והאם אכן נכון המשפט "תמונה אחת שווה אלף מילים" ביחס לחינוך בדוגמה אישית? ביחד נצא ממבוי סתום למקום בטוח.

אמונה בילד זה לצייד אותו בכלים ובתובנות מתאימים ולשלוח אותו לדרך עם אמונה ביכולותיו להצליח.
ולרגע אל תשכחו שאנרגיה היא חיים.
להזמנת השיחה של דורית לחצו כאן 

קהל יעד:  הורים, מורים וצוותי חינוך


  

מרכז מפלים - מקולות מים רבים

מרכז מפלים פועל בשלושה תחומים:

1. חדר הטיפולים -  בו אנו עוסקים בין היתר בהעצמה אישית והכוונה למתבגרים ובוגרים, טיפול בזוגות לקראת נישואין      
    ובנישואין, ייעוץ מיני וטיפול משפחתי. 
המרכז מאגד בתוכו בעלי מקצוע בתחומי הטיפול השונים, ע"פ הצורך האישי.

2. הרצאות וסדנאות - המתקיימות בכל רחבי הארץ , על ידי מגוון מרצים  בנושאים הקשורים להעצמה, חינוך, זוגיות ומשפחה. לקהל יעד מגוון הכולל  צוותי חינוך, מנהלים, מנחים, יועצים, הורים וכמובן בני נוער,

3. רפואה משלימה- טיפול בגוף לצד הנפש, במגוון תחומים בניהם: רפלקסולוגיה, סו-ג'וק, עיסוי וביופידבק- טיפול בכעסים וניהול לחצים. 


המרכז פועל בבת ים, יסד ומנהל המרכז  אמיר אוחנה, יועץ נישואים מטפל זוגי ומיני. 
 

 


 
 

צור קשר
מרכז מפלים - אמיר אוחנה
שד' העצמאות 12 / ב' בת- ים
 
נייד: 050-20-22-795
טלפון: 03-509-13-13
פקס : 1533-509-13-13
דוא"ל:
m.mapalim@gmail.com

 בפייסבוק: 

פרטי: אמיר אוחנה 

דף עיסקי: מרכז מפלים - מרכז העצמה חינוכי טיפולי 

לייבסיטי - בניית אתרים