top of page

איך אפשר לעוף כשיש תקרה?

איך אפשר לעוף כשיש תקרה?

המלצות שלנו להרצאות / סדנאות בתוכנית:

Click here to add your own cont

Click here to add your 

Click here to add y

* ניתן להרכיב תוכנית / השתלמות עם הרצאות נוספות הנמצאות במאגר שלנו.

רותי אמנו

מייסדת ומנהלת את חברת Outside The Frame, חברת ייעוץ והשמה לבתי ספר ומוזיאונים לשילוב טכנולוגיות, חדשנות ויזמות אל מערכי השיעור והלימודים על מנת לצמצם את הפער בין התלמידים למורים ולקדם את הלמידה למאה ה 21.
בעלת תואר ראשון בהצטיינות בתולדות האומנות מאוני' תל אביב, צלמת בוגרת המדרשה לצילום ג"ג


מפתחת תוכן למוסדות חינוך ומוזיאונים למעלה מ-13 שנה, כתיבה ופיתוח קורס לאוניברסיטת תל אביב בנושא "דמוקרטיה ומדיות חברתיות" שהועבר במסלול התואר השני במשפטים, בתפקידה העצמאי האחרון - ריכזה את תוכנית 100 הימים של בני גנץ, בראשות כחול לבן, כתבה פרק בתכנית העוסק בחינוך לדמוקרטיה, שלטון החוק ועידוד הסובלנות המשלב את המוסדות הפורמאליים והבלתי פורמאליים לעבודה משותפת. כתיבה ופיתוח של מגוון פרויקטים עצמאיים עם נוער, תיירים ותושבים בעיריית תל אביב, עיריית ירושלים ועיריית בת ים.

ניהלה את מחלקת התוכן והשיווק החינוכי של מוזיאון בית העצמאות, ניהלה את מחלקת התוכן והחינוך של מוזיאון בית ביאליק ורכזת השיווק החינוכי של מתחם ביאליק בתל-אביב, ניהלה את מחלקת המדריכים והתוכן של מוזיאון יהדות איטליה, מדריכה ומפתחת מערכים במוזיאון נחום גוטמן, מוב"י ועוד'.

ממקימי עמותת "והגדת-עזרה מגד" בבת-ים, לזכרו של סמ"ר גד עזרא. שימשה כמנכ"לית העמותה למשך שנתיים ופועלת בה כיום בהתנדבות. הקימה וניהלה בהתנדבות את מועדון הצילום לגמלאי בת ים, בגלריה החדשה לאומנות.

עבדה כצלמת פרילנסרית בעיתוני חדשות ובמגזינים שונים בארץ.

מדריכת קבוצות בתחומי היסטוריה, ספרות וצילום בעיר תל אביב, באופן פרטי.

אחראית על כתיבה ועריכת התוכן החינוכי והשיווקי של מרכז מפלים ועובדת עם מרצים על תוכן ונראות ההרצאות שלהם.

נולדה, גדלה והתחנכה בבת ים

"בזמנו, מערכת החינוך הממלכתית, המופעלת ומפוקחת ע"י המדינה, נועדה יותר מכל להשליט אחידות... למעשה, מאז המאה ה-19 ועד ימינו אנו, מערכת החינוך הממלכתית מושתתת על מודל של פס ייצור..."
האם מערכות החינוך הפורמאליות בקריסה? האם המהפכה הטכנולוגית עלולה להחליף את המורים שלנו? איך מכינים את הנוער לעולם שאנחנו לא יודעים מה יהיה בו? האם הטכנולוגיה יכולה לסייע לי ללמד כיתה לא הטרוגנית, או להעביר תוכן באופן חדש ומרתק? מהו תפקידו של המורה בעולם החדש?
הרצאה משולבת עם סדנה שכל מטרתה להעניק למורים כלים מעשיים לשינוי צורת הלמידה כיום. "איך אפשר לעוף כשיש תקרה" מנסה להציג בפני המורים דרך חדשה ללמד בעידן שמשתנה בכל יום, עמוס מגבלות, יעדים ודרישות חינוכיות ובכל זאת לא לפחד להעז, לא לפחד לעוף, ללמוד את עולם הנוער כדי לחנך בדרכם ובעיקר איך להחזיר את הכוח החיובי למורה ולהזכיר לכולנו שחינוך תמיד היה המקור לכל המהפכות בעולם.

1

/

1

:מספר מפגשים

כשעה ו 45 דק'

:משך המפגש

תקשורת אישית ובין אישית

כלים חינוכיים

מנהיגות והובלה

השאר פרטים

קיבלנו את הפרטים , נחזור אלייך בהקדם

תגובה חדשה

תגובתך נשמרה בהצלחה

תגובות

bottom of page