top of page

ובחרת בחיים

ובחרת בחיים

המלצות שלנו להרצאות / סדנאות בתוכנית:

Click here to add your own cont

Click here to add your 

Click here to add y

* ניתן להרכיב תוכנית / השתלמות עם הרצאות נוספות הנמצאות במאגר שלנו.

הרב טל אלוואי

את השכלתו התורנית רכש טל בעיקר בשנות הלימוד בישיבת ההסדר הר ברכה, וכן בישיבת ההסדר במודיעין. בעל תעודת רבנות, עם הסמכה לרב שכונה, ועומד לפני סיום מבחני ההסמכה לרב עיר. עמד בראש מדרשה לבנות במכללת אורות ישראל באלקנה, שם הוא מרצה כבר למעלה מעשר שנים, לימד במסגרות פורמליות ובלתי פומליות כמלמד בתלמוד תורה וכר"מ בישיבות תיכוניות (מודיעין, אלקנה, נתניה), כתב חוברות הלכתיות עבור צה"ל, וכיום הוא מלמד באולפנת צביה ברבבה.

טל עבר הכשרה והסמכה לערוך חופות, כאשר עיקר הפניה היא לזוגות מהציבור הכללי, החפצים להעמיק ולעבור תהליך למידה משמעותי וחווייתי העוסקים בשיחות עומק על החיים, הקשר הזוגי, הרוחני והנפשי וכן עיסוק ברכישת כלים זוגיים.

טל גדל והתחנך בעיר בת ים, מתגורר כיום ביישוב עלי זהב, בשומרון.

"אבא, אני רוצה להיות בטוח בכל ליבי שלמסע הזה יהיה סוף טוב, שכל מה שאני עובר בדרך יהפוך חולשה לעוצמה גדולה. אבא, אני רוצה לחזור אליי למצוא אותך שם איתי..." (אביתר בנאי)

יש חוויות שמותירות חותם כה משמעותי עד שהחיים כולם נצבעים ומתעצבים מחדש. סיפור אישי העוסק באבדן והתמודדות אמונית ורגשית עם המוות הפתאומי בעקבות מכת המדינה: תאונות דרכים.

על היכולת הפלאית להתחדש ולבחור בחיים בכל יום מחדש.
על המסע – שאין לו סוף והשאלה החוזרת: "האם יש סיכוי לאהבה?"
מתוך השאיפה לחיות בהרמוניה עם החיים ומחוללם – עולים בירורים אמוניים והכרעות בצמתים קריטיים.

בהרצאה נבקש לגעת בתובנות של הכרת הטוב ושמחה, ננסה להבין האם באמת יש ארגז כלים המאפשר לצלוח את ההתמודדות והאתגר? האם ההפך מאמונה היא בהכרח כפירה? והאם בכוחה של אותה אמונה להצמיח חיים ולרענן אותם?

1

/

1

:מספר מפגשים

כשעה וחצי

:משך המפגש

תהליכי בחירות בחיים

אמון ואמונה בעצמנו ובאחרים

השראה

השאר פרטים

קיבלנו את הפרטים , נחזור אלייך בהקדם

תגובה חדשה

תגובתך נשמרה בהצלחה

תגובות

bottom of page