top of page

להפשיר את השיח

להפשיר את השיח

המלצות שלנו להרצאות / סדנאות בתוכנית:

Click here to add your own cont

Click here to add your 

Click here to add y

* ניתן להרכיב תוכנית / השתלמות עם הרצאות נוספות הנמצאות במאגר שלנו.

אלעד חמיאל

אלעד מטפל ומלווה למעלה מעשור בנוער במסגרות שונות ובניהם: יחידות לקידום נוער בסיכון, מועדונים לנוער קצה במגוון בתי ספר ופנימיות. ריכז את הצוות הטיפולי בתיכון "אהליך" - חינוך מיוחד במגזר חרדי. מרצה במכללת אורות ישראל, מדריך סטודנטים וסטאז'רים ועוד. בנוסף, מתנדב אלעד כבר מעל 8 שנים בקו הסיוע הדתי לנערים וגברים נפגעי תקיפה מינית.

אלעד עוסק בחינוך וטיפול בתחום המיני באופן עצמאי ובמסגרות שונות ומצטרף לצוות המרצים של מרכז מפלים בהרצאות בנושא מיניות לצוותי הוראה, מורים ובני נוער.
אלעד גדל והתחנך בעיר בת ים, ומתגורר כיום בקיבוץ מעלה גלבוע.

"קודם כל אתה בעצמך ילד ועליך לחנך ולהשכיל את עצמך..." (יאנוש קורצ'אק)

בהרצאה "להפשיר את השיח" נעסוק בשאלות הקשורות לעולמם של המתבגרים שלנו בבית והכלים שלנו להתמודד איתם. כהתחלה, ננסה להבין למה קשה לנו לשוחח על נושא המיניות איתם. בהמשך נבין מה עובר על מתבגר/ת מבחינה פיזית ונפשית בתקופה זו בחייו/ה.

מהן השאלות איתן מתמודדים ילדנו במפגשים עם בני ובנות המין השני. מהם המסרים השליליים שהמתבגרים שלנו מקבלים מהסביבה, ומהם התכנים החיובים והבריאים שכדאי להביא לשיחה שכזאת עם ילדנו. כיצד מנתבים את האנרגיה, החששות והשאלות של בני ובנות הנוער למקום מקדם. מה נוכל להעניק לילדינו מניסיון החיים האישי שלנו. איך מנווטים בין הגבולות של השיח למקום מעצים ומשחרר ועוד שאלות רבות.

1

/

1

:מספר מפגשים

כשעה וחצי

:משך המפגש

מיניות ודימוי גוף

מוגנות אישית וקהילתית

זוגיות ומשפחה

תקשורת אישית ובין אישית

כלים חינוכיים

השאר פרטים

קיבלנו את הפרטים , נחזור אלייך בהקדם

תגובה חדשה

תגובתך נשמרה בהצלחה

תגובות

bottom of page