top of page

משוואה עם נעלם

משוואה עם נעלם

המלצות שלנו להרצאות / סדנאות בתוכנית:

Click here to add your own cont

Click here to add your 

Click here to add y

* ניתן להרכיב תוכנית / השתלמות עם הרצאות נוספות הנמצאות במאגר שלנו.

אמיר אוחנה

יליד 1980
נשוי לשירה, אב לאבישג ויוסף.

יועץ נישואין, מטפל משפחתי ומיני.
בוגר לימודי תעודה במכון נתיבות, מכון פוע"ה ואוניברסיטת בר אילן.

אמיר הקים ומנהל את מרכז מפלים.
המרכז מנחה מזה שנים, סדנאות והרצאות בכל רחבי הארץ, בתחומים שונים וביניהם: הרצאות בתחומי חינוך, תוכניות לצוותי הוראה והורים, תוכניות העצמה ארוכות לילדים, נוער ומתבגרים בנושאי בחירות והכוונה לעתיד, תוכניות בנושא מיניות לציבור הדתי וסדנאות פעילות וחוויתיות בנושאי חשיבה יצירתית ובניית פרויקטים. בין היתר מעלה את המופע: "מים רבים" מופע נשמה המשלב שיח ומוזיקה בנושא מציאת בן, בת זוג.

אמיר מטפל בנוער, מתבגרים ומבוגרים בשיטה המכוונת לכוחות החיוביים וחיזוק הצדדים הטובים שבמטופל.

משתדל לחיות בהכרת הטוב.

מתוך מכלול אפשרויות הבחירה העומדות בחייו של אדם, ישנם דברים שאין בכוחו לשנות: המשפחה אליה הוא נולד, והסביבה בה הוא גדל. האנשים המקיפים אותנו בתחילת חיינו, מקבעים בנפשנו ובגופנו דפוסי התנהגות ברורים מאוד, עם דפוסים אלו אנו מנהלים את חיינו ומתמודדים עם החברה מסביב.

ההרצאה תאפשר לבני הנוער לקבל הצצה, אל עולמו של ילד המגיע משכונת פשע וממשפחה אלימה, שהשתמש בעברו בכוח כדי להשיג את מטרותיו. יחד נצא למסע אל נפשו של הנער כשהוא מגלה לראשונה שיש לו גם אפשרות אחרת, שיש מי שאוחז בידו ומאיר את היכולות העמוקים והיפים ביותר שלו, המלמדים אותו מהו באמת כוח.

דרך הסיפור האישי, יגלו בני הנוער כי חוכמת החיים וכוחות הנפש שיאספו בחייהם, הם שיכוונו את דרכם בבואם אל צומתי T משמעותיים בעתידם. הסיפור מעניק לבני הנוער את היכולת לפענח בעצמם מה הופך ילד חסר כל סיכוי לכאורה – לבוגר המטפל במשפחות, בזוגות ובבני נוער אחרים. והיום מאיר בעצמו על כוחם של אחרים.

1

/

1

:מספר מפגשים

כשעה ורבע

:משך המפגש

תקשורת אישית ובין אישית

קבלה והכלת השונה

תהליכי בחירות בחיים

אמון ואמונה בעצמנו ובאחרים

מנהיגות והובלה

השראה

השאר פרטים

קיבלנו את הפרטים , נחזור אלייך בהקדם

תגובה חדשה

תגובתך נשמרה בהצלחה

תגובות

bottom of page