top of page

סמול טוק

סמול טוק

המלצות שלנו להרצאות / סדנאות בתוכנית:

Click here to add your own cont

Click here to add your 

Click here to add y

* ניתן להרכיב תוכנית / השתלמות עם הרצאות נוספות הנמצאות במאגר שלנו.

בן לאון

בעל תואר ראשון ושני בהצטיינות בחוג לממשל, דיפלומטיה ואסטרטגיה, מהמרכז הבינתחומי הרצליה, בוגר החוג לחינוך באוניברסיטה הפתוחה, מדריך הורים ומנחה קבוצות להעצמה אישית. למד אימון ילדים (התמחות בנושא של הפרעות קשב וריכוז) הדרכת הורים, ייעוץ זוגי ומשפחתי וטיפול בשיטת LICBT.
אחרי שנים של עבודות בתחומים שונים, החליט בן ללכת עם הלב ולעבוד עם ילדים, בעברו עסק בן בריכוז חוגים במרכז הקהילתי 'כותר פיס', בפיתוח תכנים ובשיווק תחום האומנות והתרבות בעיר בת ים.
כיום עוסק בן, בין היתר גם בתיאום פעילות במרכז להגירה וקליטה בינלאומית CIMI. וכן לוקח חלק בעידוד מעורבות חברתית בקהילה, בעיצוב מערך סיירות סביבה עם רשתות מקומיות שונות ובפיתוח תוכניות ייחודיות וחינוכיות לאוכלוסיות מוחלשות.




"התייצבו למול הפגמים שלכם והכירו בהם; אך אל תניחו להם לשלוט בכם...”
(הלן קלר)

סיפור יוצא דופן על ילד נמוך קומה, מלא שמחת חיים והומור, אך הבטוח בכל ליבו שלעולם לא ימצא אהבה, הצלחה ועצמאות רק בשל העובדה שהקושי שלו נוכח לעיני כל. שיפוטיות, פחד, שוני וקושי הם דברים איתם אנו מתמודדים בכל יום, מה הגבולות שלנו, כמחנכים, לתת לקושי מקום אך לא לקדש אותו והאם ניתן לבחור להסתכל על המגבלות מגבוה

בן נעזר בסיפור האישי שלו כדי להעניק כלים מעשיים להורים ולצוותי חינוך להתמודד עם שיפוטיות ופחד, אך גם מלמד כיצד מייצרים שפה משותפת שבאמצעותה אפשר להתקדם ולשנות, למצוא את הקול לדבר דרכו ולצעוד עם אמונה בכוחות שלי ולא בקשיים שלי. שיחת השראה בגובה העיניים.

1

/

1

:מספר מפגשים

כשעה ורבע

:משך המפגש

אמון ואמונה בעצמנו ובאחרים

תהליכי בחירות בחיים

קבלה והכלת השונה

כלים חינוכיים

מיניות ודימוי גוף

השראה

השאר פרטים

קיבלנו את הפרטים , נחזור אלייך בהקדם

תגובה חדשה

תגובתך נשמרה בהצלחה

תגובות

bottom of page